Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

τα σχολια εχουν κλεισει απο ολα τα blogs μου


 
με ενα κλικ πανω στην Πυλη .....


τα blog  
παραμυθονειρα
ειναι στη θεση του ξανα

η εργασια εξαγωγης
παραμυθιων και ιστοριων
εγινε με επιτυχια
ολα
μεταφερθηκαν στο Forum
και πολλα
αδημοσιευτα μαζι 



τα σχολια εχουν κλεισει απο ολα τα blogs μου
οτι εχω να πω
κι οτι εχω να σας δειξω
το κανουν μια χαρα 
η αναρτησεις
απο μονες τους

 ευχαριστώ όσους άφηναν σχόλια στα blogs μου
μου δημιούργησαν μεγάλη χαρά αλλά....
από εδώ και πέρα τα σχόλια στο blog μου θα είναι κλειστά
(σε όλα μου τα blogς)
μιας και θεωρώ ότι αναλώνομαι...
με το να επαναλαμβάνομαι


χωρίς παρεξήγηση
ότι έχω να πω το λέω μέσα στο κάθε μου post


είναι χαρά μου που με διαβάζετε
αλλά θεωρώ ότι
κι εσείς μπαίνετε σε μια διαδικασία...
όσοι σχολιάζετε
γιατί οι υπόλοιποι διαβάζετε
και την κάνετε με ελαφριά πηδηματάκια
αφήνοντας τα ίχνη σας μόνο στις στατιστικές


επίσης θεωρώ γελοία πλέον την διαδικασία
να κοιτάζω στατιστικές
οπότε διαβάστε με την ησυχία σας


χαρά μου είναι να είστε εδώ
αλλά σχολιάσετε δεν σχολιάσετε
δεν θα πάθετε και κάτι...


...φτου ξελευτερια!!!
είναι ώρα να κάνω και το δικό μου τσιγάρο
...με την ησυχία μου...
στο μπαλκόνι



καλο καλοκαιρι


........................................




.......

 

ISSALLOS ART STUDIO FORUM





μπες βγες σελίδας